Ταξιδεύοντας με τα πιο όμορφα τρένα του κόσμου.

 

Μπορεί πλέον τα περισσότερα ταξίδια μας να γίνονται με αεροπλάνο αλλά όσα χρόνια και αν περάσουν, η γοητεία με τα ταξίδια με τρένο θα παραμένει πάντα μια αξέχαστη εμπειρία ζωής.
    Σκαρφαλωμένα στην κορυφή του κόσμου, μέσα στην έρημο της Αφρικής ή πάνω σε γέφυρες που αιωρούνται σε υψόμετρο εκατοντάδων μέτρων, αυτές τις εικόνες μόνο ένα ταξίδι με τρένο μπορεί να μας χαρίσει ,και το τελευταίο που μας νοιάζει είναι ο προορισμός.

    Golden Eagle
    Ο υπερσιβηρικός της Golden Eagle ταξιδεύει μέσα από τα Ουράλια Όρη, σε όλη τη στέπα, και γύρω από τη λίμνη Βαϊκάλη, την παλαιότερη και βαθύτερη λίμνη γλυκού νερού στον κόσμο. 
     

    Το βαγόνι με το μπαρ του Golden Eagle είναι κατάλληλο για ένα τσάρο, με παραδοσιακή ρώσικη επίπλωση, κρύσταλλα από το μακραίωνο εργοστάσιο Dyatkovo και κεραμικά από το Αυτοκρατορικό Εργοστάσιο Πορσελάνης στην Αγία Πετρούπολη.
     

    Seven stars
    H υπερπολυτελής σιδηροδρομική γραμμή της Ιαπωνίας Seven Stars διασχίζει τα βουνά στο νησί Kyushu, σταματώντας στην όμορφη πόλη Yufuin, έναν προορισμό που φημίζεται για τις ιαματικές πηγές της.
     

    Έχει υπολογιστεί κάθε λεπτομέρεια στις σουίτες των επιβατών του Seven Stars. Οι τοίχοι είναι στολισμένοι με κάγκελα Kumiko που φτιάχνονται από ντόπιους τεχνίτες της Okawa, χωρίς τη χρήση των καρφιών.
     

    Το βαγόνι που βρίσκεται η τραπεζαρία, είναι ντυμένο με ξύλο: από το παρκέ πάτωμα έως τη θολωτή οροφή και σίγουρα ανταγωνίζεται την επική θέα της ιαπωνικής εξοχής.
     

    Rovos Rail
    Το Rovos Rail της Νότιας Αφρικής έχει έναν από τους μεγαλύτερους στόλους με ανακαινισμένα τρένα από τα τέλη της δεκαετίας του 1960 και τις αρχές της δεκαετίας του '70, και λειτουργεί σχολαστικά με εκλεκτής ποιότητας βαγόνια.

     

    Δεδομένου του χώρου, η μετατροπή ενός βαγονιού σε πολυτελή σουίτα δεν είναι εύκολο εγχείρημα και απαιτεί διάφορα αρχιτεκτονικά κόλπα.
     

    Στα βαγόνια αφθονούν οι λεπτομέρειες από άλλες εποχές, όπως οι σκαλιστές κολώνες στην τραπεζαρία που μιμούνται το σχεδιασμό ενός τρένου του 1924, όπως αποκαταστάθηκε από την εταιρεία της Νότιας Αφρικής.
     

    Al Andalus 
    Το Al Andalus αναχωρεί από τη Σεβίλλη (ή τη Γρενάδα) και διασχίζει τη γραφική περιοχή της Ανδαλουσίας στη νότια Ισπανία, σταματώντας σε διάφορους γαστρονομικούς και πολιτιστικούς προορισμούς.
     

    Αρκετά από τα τρένα που χρησιμοποιούνται από την Al Andalus είχαν κατασκευαστεί τη δεκαετία του 1920 και φιλοξενούσαν Βρετανούς μονάρχες που ταξίδευαν από το Καλέ της Γαλλίας προς τη Ριβιέρα. Οι εσωτερικοί χώροι έχουν ένα μείγμα από στοιχεία εκείνης της περιόδου, όπως η μεταλλοτεχνία και ο φωτισμός και λεπτομέρειες εμπνευσμένες από την Belle Époque.
     

    Andean Explorer
    Ταξιδεύοντας μέσα από τα υψίπεδα του Περού, το Αndean Explorer δεσπόζει στο τοπίο, από το Κούσκο μέχρι τη λίμνη Τιτικάκα. To τρένο διαθέτει μπαρ με πανοραμικά παράθυρα καθώς και ένα ανοιχτό κατάστρωμα παρατήρησης που προσφέρουν ιδανική θέα στους επιβάτες.
     

    Η ξύλινη επένδυση, οι χάλκινες λεπτομέρειες και η κομψή γεωμετρία της οροφής της τραπεζαρίας θυμίζουν τα τρένα Pullman της δεκαετίας του 1920, που αποτελούν την έμπνευση πίσω από το σχεδιασμό του Andean Explorer.
     

    Belmond Royal Scotsman
    Η Belmond Royal Scotsman διασχίζει τα γραφικά Highlands και τις γυάλινες λίμνες της Σκωτίας.
     

    Γυαλισμένοι τοίχοι με μαρκετερί δίνουν την απαραίτητη ζεστασιά και κομψότητα σε ένα υπνοδωμάτιο του Belmond Royal Scotsman, ενώ ιστορικές απεικονίσεις και προσεκτικά επιλεγμένα υφάσματα προσθέτουν μια αίσθηση του παραδοσιακού σκωτσέζικου στυλ.
     

    Eastern and Oriental Express
    To Belmond Eastern and Oriental Express περνά μέσα από διάφορες περιοχές της Νοτιοανατολικής Ασίας. Τα παράθυρα στην τραπεζαρία της αμαξοστοιχίας επεκτάθηκαν, ώστε οι επιβάτες να απολαμβάνουν πανοραμική θέα του τοπίου. Φωτο: Courtesy of Belmond
     

    Ο εσωτερικός σχεδιασμός του Belmond Eastern and Oriental Express συνδυάζει πινελιές της Νοτιοανατολικής Ασίας με αποικιακά στολίδια. Αφθονεί η κινέζικη και ταϊλανδέζικη λάκα, ενώ το βαγόνι της παρατήρησης είναι επενδυμένο από ξύλο τικ. Η προεδρική σουίτα, που απεικονίζεται εδώ, διαθέτει ξύλο, ορειχάλκινες αντίκες και έπιπλα σε στυλ κατάλληλο για τις μικρές διαστάσεις του δωματίου.
     

    Royal Rajasthan on Wheels
    Η επταήμερη εκδρομή με το Royal Rajasthan on Wheels είναι ένας πολυτελής τρόπος για να δείτε μερικά από τα πιο χιλιοτραγουδισμένα σημεία της Ινδίας στο πριγκιπάτο του Rajasthan, γνωστό ως το κρατίδιο των Βασιλέων, από τους ναούς του Khajuraho και την ιερή πόλη του Βαρανάσι μέχρι το Ταζ Μαχάλ.
     

    Με πολυτελή ινδικά υφάσματα και χρυσά διακοσμητικά στοιχεία, η σουίτα του Royal Rajasthan on Wheels μοιάζει αναμφισβήτητα περισσότερο με ένα μικρό δωμάτιο παλατιού παρά με διαμέρισμα τρένου.
     

    Venice Simplon Orient Express
    Το αυθεντικό Orient Express πραγματοποίησε το πρώτο του ταξίδι το 1883, αναχωρώντας από το Παρίσι για την Κωνσταντινούπολη. Η σημερινή του εκδοχή, το Venice Simplon-Orient-Express συνεχίζει να εκπροσωπεί επάξια τα ευρωπαϊκά ταξίδια πολυτελείας αλλά ταξιδεύει μια διαφορετική διαδρομή, φεύγοντας από το Λονδίνο για τη Βενετία μέσω της Γαλλίας, της Ελβετίας και των αυστριακών Άλπεων.
     

    Τα εξαιρετικά ανακαινισμένα Art Deco βαγόνια του Venice Simplon-Orient-Express μεταφέρουν την εντυπωσιακή δεξιοτεχνία της εποχής, με εκπληκτική εξωτική ξύλινη επένδυση και εξαιρετικά στοιχεία μεταλλοτεχνίας. Ο Γάλλος καλλιτέχνης René Prou σχεδίασε τα έξι βαγόνια ύπνου, καθένα από τα οποία είναι φτιαγμένο με ένα σχέδιο μαρκετερί Art Deco. 
     

    Το βαγόνι που βρίσκεται η επίσημη τραπεζαρία του Venice Simplon-Orient-Express θυμίζει τη χρυσή εποχή του ευρωπαϊκού ταξιδιού, τη δεκαετία του 1920 και στις αρχές του '30, με περίτεχνα σερβίτσια και εξαιρετικά κρύσταλλα και πορσελάνες. Ο René Lalique σχεδίασε τα φώτα Tulip που βρίσκονται στους τοίχους όλης της αμαξοστοιχίας, καθώς και μια σειρά από πίνακες με βακχικά θέματα.
     


    Πηγή: Lifo
    Νεότερη Παλαιότερη

    نموذج الاتصال